23 Mayıs 2008 Cuma

KraL Fm Programcıları ( KAAN )

KAAN

İstanbul –Taksim doğumluyum.4 Çocuklu bir ailenin en küçük ve tek erkek evladıyım ve ayrıca ailede tek evli olmayan da benim...
İlk, orta ve lise tahsilimi İstanbul’da tamamladım. Ardından vatani görevimi 1974/2 tertip yapmak üzere acemi birliğimi Isparta Dağ Komando Okulu’nda, usta birliğini ise Hakkari Dağ Komando Tugayı’nda tamamladım...

Çok fazla yemek yemeyi sevmeyen, ama kendim hazırlamak şartıyla kahvaltıya bayılan biriyim…

İş hayatına gelince …Kendimi bildim bileli çalışıyorum çünkü benim için iş aşkı bambaşka… Bu mesleğe yıllar önce yerel bir radyo istasyonunda “Gece Mavisi” adlı programla başladım.Daha sonra ulusal bir radyo kanalına geçiş yaptım. Bir çok televizyon programına katılma şansı buldum. İnsanın kendisini ifade etmesi ve dinleyicilere kabullendirmesi bana göre oldukça zor. Samimiyet ve içtenlik benim için çok önemli; her şeyin ötesinde buna inanıyorum.

Ayrıca özel bir müzik kanalında televizyon programı yapma şansına da sahip oldum. Televizyonda sekiz buçuk ay boyunca yaptığım gece şiir programının ardından , Türkiye’de bu mesleğe gönül vermiş ,her programcının hedefinde olan ,en çok dinlenen radyo istasyonu “KRAL FM” de çalışma fırsatını yakaladım.Bu benim için büyük bir onur…

2005 Mayıs ayından beri sizlerleyim ve beni aranıza alıp kabul ettiğiniz için tüm kralcılara minnettarım . Hani bir söz vardır ya “İnsan inandığını yaşamayınca ,yaşadığına inanmaya başlar zamanla” diye… Bana inandığımı yaşatan ve buna inanan herkese milyonlarca kez teşekkür ediyorum. Hafta içi her gün 19:00 -22:00 saatleri arasında “Alemin en Kral”ında sizlerleyim. Hep söylüyorum ya işte şimdi tam zamanı; “Yüreğinize ,yüreğinizdekilere iyi bakın…KAAN ben beni yalnız bırakmayın”…

Hiç yorum yok: