23 Mayıs 2008 Cuma

KraL Fm Programcıları ( KADİRHAN )

KADİRHAN

1979 yılında Kilis'te doğdum ilk orta ve liseyi Kilis'te tamamladım A.Ö. Üniv. Halkla İlişkiler mezunuyum. Şu anda da A.Ö. Üniversitesi'nde ikinci bölümümü okumaktayım, 3 çocuklu bir ailenin tek erkek çocuğuyum. Radyoculuk çocukluğumdan itibaren yapmak istediğim bir işti.
İlk olarak 1996'da Kilis'te küçük bir radyoda başladım. Ardından Gaziantep, Antalya gibi yerlerde bir çok radyoda çalıştım. Müziği çok seviyorum, her tarz müziği dinlerim ama arabesk hayatımda her zaman farklı bir yerde bulunuyor.

2002 yılında İstanbul'a geldim önce Flash Tv 'de birçok projede yönetmen ve yapım yardımcısı olarak çalıştım ayrıca kanalın tanıtım seslerini de

okudum, sonra Tgrt, Kanal 7 ve Star tv gibi kanallarda perfore yaptım ve birçok projede yönetmen yardımcısı olarak çalıştım.

Ama radyoculuk kanıma işlemişti bir kere. Sonra televizyonu bıraktım ve

Türkiye'nin en büyük radyosu Kral Fm'de programa başladım. Hayatımın en güzel günlerini severek çalıştığım radyomda yaşıyorum.

Müziği özelikle arabeski çok seviyorum tipik bir koç burcuyum. İki yüzlü, her zaman için birilerine kötülük yapan insanlardan nefret ederim. Her zaman şuna inandım; yaptığımız iyilikler de kötülükler de hem bu dünyada hem de ahirette mutlak karşımıza çıkacak o yüzden her zaman iyilik yapalım ve her zaman iyiliklerle, iyi olaylarla karşılaşalım .

Hoşçakalın.

3 yorum:

mehasin dedi ki...

merhaba kadir mükemmel bir diksiyonun ve ses tonun var harikasınnnnnn

Grs KemaL dedi ki...

SeLam KraL ailesi öncelikle yayın hayatınızda başarılar dilerim.. Kadirhan bir çok radyo yayıncısı için büyük üstad başarılarının devamını diliyoruz.. Kilis halkı herzaman arkanda ve herzaman seni destekliyor... Bir radyocu olarak başarılarını taktir ediyorum.. SAYGILAR...

ZEHRA dedi ki...

merhaba kadirhan,ben ankaradan zehra altun,size yayın hayatınızda başarılar diliyorum ve sezen aksudan çok sevdiğim bir dost için kalbim egede kaldı şarkısını istiyorum.çalarsanız çok mutlu olurum.sevgilerimle